Řídící jednotky úpravy, opravy, přizpůsobení
Řídící jednotky jsou mozkem celého vozu. Obsahuje všechno co vůz potřebuje vědět, ke své správné funkci a provádí velké množství výpočtů. Někdy je ale potřeba něco změnit. Většina novějších vozů je vybavena filtrem pevných částic, nejčastěji dieselové motory ke snížení emisí vrací část výfukových zplodin zpět do sání skrze EGR ventil, jednotky obsahují kód imobilizéru, což zamezí jejich výměně kus za kus a mnoho dalšího. Taktéž řešíte-li zástavbu jiného než původního motoru například do závodního vozu, bude nutné odstranit imobilizér, případně další úpravy v závislosti na Vaší stavbě.
Zabýváme se taktéž opravami jednotek ve smyslu hardware. Výměny jakýchkoliv komponent v jednotce, opravy, klonování jednotek.
Proč odstraňovat něco z řídící jednotky? Odpověď je vcelku jednoduchá, hlavním důvodem je pořizovací cena například nového filtru pevných částic. Cena nového filtru je několikanásobně vyšší, něž softwarové odstranění. Odstraněním EGR ventilu pomůžete motoru lépe dýchat. Zplodiny se nebudou vracet zpět do sání, motor bude daleko čistější, turbodmychadlo se nebude zanášet a jako bonus se auto bude jevit živější a spotřeba o nějakou tu desetinku klesne. Dotazy k problematice řídících jednotek můžete zasílat na email admin@bimmer-tech.cz
V reakci na tyto skutečnosti nabízíme následující softwarové úpravy:
Klonování / výměny řídících jednotek
Chiptuning řídících jednotek osobních/užitkových/nákladních vozů
Odstranění EGR ventilu
Odstranění filtru pevných částic (DPF / FAP)
Odstranění imobilizéru
Úpravy softwaru pro možnost použití v jiném autě se zachováním funkce imobilizéru
Odstranění / posunutí omezovače otáček
Odstranění omezovače rychlosti
Úpravy/ opravy jednotek airbagu po havárii pro možnost dalšího použití
Mazání crash dat po havárii
Odstranění chybových kódů (jednotka přestane hlásit všechny / vybrané chyby)
Úpravy údajů budíků
Odstranění NOX senzoru, váhy vzduchu, lambda sond, výřivých klapek
Párování jednotek s imobilizéry (po výměně)
Aktualizace řídících jednotek
Výměny budíků
atd.
Zjištění kódu k rádiím
EWS&CAS jednotky ve vozech BMW:
Přeprogramování ISN kódu ke spárování s jinou řídící jednotkou
Registrace a blokace nových / ztracených klíčů
Uvedení do stavu „nové“ jednotky (umožní EWS jednotku připojit k jakékoliv řídící jednotce, teprve po spárování dojde k uložení ISN kódu)
Ceník:
individuální
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat
Vaše dotazy jsou vítány
Po ztrátě klíčků jsem musel vyměnit spínací skříňku, bohužel tím pádem nenastartuji. Blokuje mě imobilizer. Jedná se o starý vůz Fiat Marea 2.5 td. Po technické stránce je v pořádku ovšem jeho hodnota je mizivá, skutečná hodnota je v jeho využitelnosti. Žiji na venkově a vše si s ním dopravím. Teď jsem mimo a sezóna začíná. Tak mi zbývá zbavit se toho imobilizéru. Prosím poraďte. Díky Jan.
Dobrý den,
odpověď máte v emailu 🙂
Dobrý den, mám bmw e 36 touring 318…vypadl mi Chip na ews. Spínací skříňku jsme měnili. Ale mez ews kroužku. ..je možnost vymazat ews z jednotky. Hlavně jaka je cena. ..dekuji
Pingback: Programování pamětí - bimmer-tech
Dobrý den,
měl jsem motor 320i E36 ale měnil jsem za 2.8i z 528i E39.
Řídící ednotka je z jiného auta 528i E39 a mám k ní EWS III ale bohužel mi pán neposlal ještě klíč.
Auto teď jezdí v nouzovém, skoro nepoužitelném režimu s původní jednotkou 320i, imobilizér EWS I, původní klíč.
S jednotkou z 528i, auto točí startér ale nechytne.
Bylo by možné úplně vymazat imobilizér EWS III z jednotky kterou mám z auta 528i ? Také bych se chtěl zeptat jestli toto řešení pomůže?Narazím pak ještě na nějaký jiný problém?
Děkuji, s pozdravem Aleš Kodat.
Dobrý den,
odpověď Vám zašlu do mailu.
zdravím…
CAS4 z BMW F11 – poškozený D-flash a p-flash… Help Please 🙂
Napište nám email, cas4 není problém 🙂